BaByliss Big Hair Dual - Gold Edition - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Big Hair Dual - Gold Edition op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Caroline 17-12-2021

Fijne roterende föhn borstel, echte aanrader!

Ik was toe aan een nieuwe roterende föhn borstel, deze gekocht en super blij mee, hij haakt wel snel vast, met lang haar moet je kleine plukjes pakken, maar heel sterk en een prachtig resultaat tot gevolg!

Pluspunten

• sterk
  • mooi resultaat

Minpunten

• kleine plukje pakken, ander draait hij vast

Pauline 25-04-2021

Wil nooit meer zonder!

Mijn föhnborstel van +/- 10 jaar oud begon een vreemd geluid te maken. Gauw deze besteld voordat mijn oude de geest zou geven. Wat een verademing in vergelijking met mijn oude! Voor mijn haar dat tot net boven de schouders komt, gebruik ik het opzetstuk van 40mm. Ik gebruik de föhnborstel om mijn curtain bangs in model te brengen en de onderkant van mijn haar naar binnen te stylen. De everzwijnharen staan verder uit elkaar dan bij mijn oude borstel. Ik verwacht dat het gebruik van de borstel hierdoor minder belastend voor mijn haar zal zijn. Je krijgt het beste resultaat als je voor gebruik je haar even laat drogen (aan de lucht). Je moet hem niet op drijfnat haar gebruiken.

Pluspunten

• Meedraaiend snoer
  • Handvat ligt prettig in de hand

Minpunten

• Ik mis een opbergetui voor het hele apparaat
  • Handigheid die je even onder de knie moet krijgen

Natasja1 05-12-2019

Even wennen

Ik mocht dit product testen. Super blij was ik ermee. Het was wél even wennen.. Mijn haar heeft een paar keer vast gezeten omdat ik de verkeerde kant omdraaide haha.

Verder is hij wel erg fijn, 2 opzet borstels zitten erbij en het design vind ik zelf erg mooi!

Wordt ook niet te heet.

• Verschillende warmte standen

Rolgordijnia 12-11-2019

Wat een luxe

Ik had al jaren een hele oude style tang en het was tijd voor vernieuwing. Kijkend ook een beetje naar de prijs maar ook hoe hanteerbaar, grote en mogelijkheden was mijn keuze op de baby liss, big hair dual gevallen. Eerlijk is eerlijk het is een luxe, de borstel draait vanzelf dus of ik nu mijn haar wil indraaien, of door de borstel te laten draaien het haar te stylen het resultaat is geweldig. Ook fijn dat je twee verschillende maten van borstel hebt en natuurlijk ook een temp regelaar (had mijn oude ook dus niet echt bijzonder😉). Daarnaast de bescherming voor de borstels, een soort van kap, is heel solide, het maakt het allemaal wel groter om het op te bergen maar je kan niet alles hebben.
Kortom een aanrader!
Rolgordijnia

Pluspunten

• Automatisch draaien
  • Voor zowel krullen als stylen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Iets of wat grote beschermkap

BettysKS 12-11-2019

Niet voor mij...

Ik was heel blij dat ik dit product mocht testen, omdat de borstel van mijn eigen föhn er steeds af valt.
Ik was blij verrast door de mooie vormgeving en de de modern kleur, het oog wil ook wat. Fijn ook dat er 2 verschillende borstels bij zitten. Daar houdt het echter voor mij op.
Mijn haar zit continue vast in de draaiende borstels. Met de kortere stukken gaat het redelijk, maar ook daar vind ik het draaien van de borstels erg hard trekken en pijnlijk. De langere plukken draaien vast in de borstel en zorgen voor klitten, die er dan weer moeilijk uit te kammen zijn.
De verschillende standen werken niet, de föhn heeft maar 1 stand en die blaast wat mij betreft niet hard genoeg. Jammer! Een no go!

Pluspunten

• snel warm
  • Mooie vormgeving en kleur

Minpunten

• onhandig
  • pijnlijk

Maltezer2009 11-11-2019

Heel blij met deze föhnborstel!

Ik heb deze föhnborstel nu iets meer dan een week en ben er heel tevreden over. Normaal is mijn haar heel pluizig, maar nu blijft het mooi glad. Het is de eerste keer wel wennen om te gebruiken. Vooral omdat ik lang haar heb, moet ik voorzichtig zijn dat mijn haar zich niet vastdraait in de borstel. Maar na wat oefening en het bekijken van filmpjes op youtube ben ik er makkelijker in geworden. Mijn haar ziet er na het föhnen uit alsof ik net van de kapper kom. Dat heb ik met geen enkel product gehad tot nu toe! Je krijgt 2 borstels (een kleine en een grote) en die zijn heel makkelijk te verwisselen. De grote gebruik ik wel het meest. Er zitten beschermkappen op, zodat de borstels niet beschadigen als je ze weglegt. Gelukkig maar, want hierdoor kan ik ze zonder problemen bij de rest van mijn spullen leggen zonder dat ik bang hoef te zijn dat er iets mee gebeurt. De föhnborstel is wel een groter apparaat dan bijvoorbeeld mijn stijltang en oogt erg lomp. Maar ziet er verder wel mooi uit en het doet z'n werk goed.

Pluspunten

• Maakt mijn haar gladder
  • Droogt snel van wortel tot punt
  • Heeft 2 verschillend maten borstels
  • Brengt haar makkelijk in model

Minpunten

• De föhnborstel is groot en lomp

IHF 10-11-2019

Handig en snel met mooi resultaat

Deze fohnborstel nu anderhalve week in huis en ik word hier wel blij van. Hij heeft veel weg van mijn oude fohnborstel, die ook over een draaisysteem beschikt. Echter, de oude borstel had veel en korte haren en bij deze borstel zijn de haren wat langer en staan ze wijder uit elkaar. Voordeel van deze fohnborstel is ook dat beide opzetstukken meedraaien en dat was bij mijn oude borstel alleen het dikke opzetstuk.
Nu meteen de smallere variant geprobeerd en het voordeel daarvan is dat je meer slag kunt creëren. Met beide opzetstukken kun je een mooie slag in je haar creëren. Voordeel is dat je alleen op het knopje hoeft te drukken en het apparaat doet de rest. Hij draait de haarlok er netjes om heen. Bij mijn oude borstel moest ik wel opletten dat de boel niet in de knoop raakte en dat heb ik bij deze nog niet ervaren. Een verbetering dus.
Hij draait zowel linksom als rechtsom waardoor je bekende kanten van je coupe met gemak in model kunt brengen. Je haar ziet er mooi glad en verzorgt uit.
De borstel ligt fijn in de hand en doordat de opzetstukken roteren ben je ook snel klaar. Ideaal als je 's morgens niet zo veel tijd hebt.

Pluspunten

• mooi slag, verzorgde look
  • makkelijk in gebruik

Iris 10-11-2019

een mooie slag

Om volume aan te brengen in mijn stijle haar heb ik deze stijler in huis. Omdat je haar voor 80% droog moet zijn kan ik het niet als vervanger van een föhn gebruiken, dit maakt dat ik wel wat meer tijd nodig heb om mijn haar te doen in de ochtend, er blijft wel een mooi slag onder in mijn haar maar de volume bij de haarwortel is er bij mijn stijle lange haar snel weer uit.
In principe doet het product wat het beloofd

Pluspunten

• slag in mijn haar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• tijd
  • de borstelharen beschadigen makkelijk